KONYA'DA GÜMÜŞHANELİLER İFTARDA BİR ARAYA GELDİLER
Konya Gümüşhaneliler Derneği, geçtiğimiz günlerde düzenlediği iftar programında hemşehrilerini bir araya getirerek birlik ve beraberlik mesajı verdi.
Konya Gümüşhaneliler Derneği, geçtiğimiz günlerde düzenlediği iftar programında hemşehrilerini bir araya getirerek birlik ve beraberliğin önemine vurgu yapıldı.
İftar programına, dernek yönetim kurulu üyeleri, hakimler, doktorlar, iş insanları, bürokratlar, Konya'da okuyan Gümüşhaneli öğrenciler, akademisyenler ve dernek üyeleri yoğun ilgi gösterdi.
İftar programından sonra konuşan Konya Gümüşhaneliler Derneği Başkanı İsmail Demirel, iftarın hemşehriler arasındaki dayanışmayı güçlendirdiğini söyledi.
Bu mübarek ayda bir araya gelerek gönüllerimizi birleştirdik diyen Başkan Demirel, “Amacımız, Konya'daki Gümüşhaneliler olarak birlik ve beraberliğimizi daima canlı tutmak,Konya ile Gümüşhane arasında gönül birliği oluşturmaktır.Bu tür buluşmaların hedeflerimize ulaşmamızda önemli rol oynamaktadır” dedi.
İftar programı boyunca yapılan dualar ve samimi sohbetler, katılımcılar arasında güçlü bir bağ oluşturdu. Konya Gümüşhaneliler Derneği'nin düzenlediği bu anlamlı etkinlik, hemşehrilerin arasındaki dayanışma ruhunu pekiştirdi







Benzer Haberler
BAŞKAN USTAOĞLU, VATANDAŞLARIN SORULARINI CEVAPLADI
TARİHİ KÖLE HANI YENİDEN HAYAT BULDU
NİĞDE’DE "100 YILIN PROJESİ" İÇİN İLK KAZMA VURULDU
ASLINE KLİNİĞİ 5 YAŞINDA
TÜRKİYE’YE ÖRNEK BİR UYGULAMA HAYATA GEÇTİ
KTO’DA MESLEK KOMİTELERİ İLE İSTİŞARE TOPLANTILARI SÜRÜYOR
KONYA ŞEKER'DEN 233 MİLYON 862 BİN TL'LİK MOTORİN AVANS ÖDEMESİ
REKTÖR ÇELİK YENİ YERLEŞKE ÇALIŞMALARINI YERİNDE İNCELEDİ