Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, ana sınıfı, ortaokul ve üniversite öğrencileriyle bir araya geldi.
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, ana sınıfı, ortaokul ve üniversite öğrencileriyle bir araya geldi.
Meram Mehmet Beğen Ortaokulu’nu ziyaret ederek ana sınıfındaki öğrenciler ve 8. sınıf öğrencileriyle buluşan Başkan Altay, su tasarrufunun önemine değinerek, çocukların merak ettiği sorulara cevap verdi.
Başkan Altay, öğrencilerle keyifli bir sohbet gerçekleştirerek, “Çocuklarımızın gözlerindeki sevinç, gençlerimizin azmi bizlere umut verdi. Hepinize sağlıkla, başarıyla dolu bir gelecek diliyorum. İyi ki varsınız çocuklar, yolunuz açık olsun” değerlendirmesinde bulundu.
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi ve İlahiyat Fakültesi’nde okuyan gençleri de ziyaret eden Başkan Altay, “Dertleştik, gülümsedik, hayallerini dinledik. Biz onların yolunu açmak, yükünü hafifletmek için buradayız. Tüm genç kardeşlerime gönülden başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı.
Başkan Altay, öğrencilerin istek ve önerilerinin kendileri için çok önemli olduğunu belirterek, “Konya’da hizmet etmek bu açıdan çok keyifli, desteğiniz çok yüksek. Gittiğimiz her yerde ilgi görüyoruz. Çok teşekkür ederiz” diye konuştu.
Üniversiteli gençler de ziyareti dolayısıyla Başkan Altay’a teşekkür ederek, çalışmalarında başarılar diledi.







Benzer Haberler
BAŞKAN USTAOĞLU, VATANDAŞLARIN SORULARINI CEVAPLADI
TARİHİ KÖLE HANI YENİDEN HAYAT BULDU
NİĞDE’DE "100 YILIN PROJESİ" İÇİN İLK KAZMA VURULDU
ASLINE KLİNİĞİ 5 YAŞINDA
TÜRKİYE’YE ÖRNEK BİR UYGULAMA HAYATA GEÇTİ
KTO’DA MESLEK KOMİTELERİ İLE İSTİŞARE TOPLANTILARI SÜRÜYOR
KONYA ŞEKER'DEN 233 MİLYON 862 BİN TL'LİK MOTORİN AVANS ÖDEMESİ
REKTÖR ÇELİK YENİ YERLEŞKE ÇALIŞMALARINI YERİNDE İNCELEDİ